Telif Hakkı Hakkında...

Bloğumda görmüş olduğunuz ürünlerimin (ticari olmaması kaydıyla) kendiniz için benzerlerini yapabilirsiniz. Fotoğrafları ve yazıları izin alarak ve kaynak göstererek paylaşabilirsiniz.
Göstereceğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ederim.
Buket

23 Haziran 2012 Cumartesi

Keçe Tavşan Hatıra Çerçeve Magnet

Eveeet işte beklenen serinin ilk ürünleri :)
Dün gece birkaç çizim daha yaptım.Şuan bu tavşanlarla beraber 5 çeşit çerçeve hazır.
Zamanla diğerlerini de paylaşacağım inş.

 
Yaklaşık 2 aydır aklımdaydı bu seri.Oğlumun doğum günü için yapmayı planlamıştım aslında. Rahatsızığımdan dolayı kuzuma yapamadım o dönem.
Hadi hayırlısı, içimde kalmadı en azından. Şimdi çeşit çeşit hazırlamayı düşünüyorum kaşifime inş :)


Özel günlerinizde sevdiklerinize hediye etmek isterseniz umityolcusu1@gmail.com adresinden iletişime geçebiliriz.
Not: Bu seride Ali ve Ela isimlerini sık sık görebilirsiniz. Örnek çalışmalar olduğu için yeni isimler keserek çok vaktimi alsın istemedim.
Mutlu,huzurlu hafta sonlarımız olsun inş.

2 yorum: