Telif Hakkı Hakkında...

Bloğumda görmüş olduğunuz ürünlerimin (ticari olmaması kaydıyla) kendiniz için benzerlerini yapabilirsiniz. Fotoğrafları ve yazıları izin alarak ve kaynak göstererek paylaşabilirsiniz.
Göstereceğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ederim.
Buket

12 Haziran 2012 Salı

Bugüne Dair...


Artık yazılarıma çok uzun ara vermek istemiyorum. Yazdıkça rahatlıyorum çünkü...
Çok şükür kendimi daha iyi hissediyorum, rahatsızlığım gün gün hafifliyor.
Fotoğraftan anlaşılacağı üzere sıkıntımı atmak için birşeylerle uğraşmaya başladım bile :)
Ethem için aktivite kitabı hazırlıyorum. Geçenlerde birden aklıma geldi ve bunu yapmalıyım dedim.
Gelişimine dair pozitif etkileri olacağını düşündüğüm oyuncakları döneminde oynasın istiyorum.
Gelişmeleri fotoğraflayıp burada paylaşırım inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder