Telif Hakkı Hakkında...

Bloğumda görmüş olduğunuz ürünlerimin (ticari olmaması kaydıyla) kendiniz için benzerlerini yapabilirsiniz. Fotoğrafları ve yazıları izin alarak ve kaynak göstererek paylaşabilirsiniz.
Göstereceğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ederim.
Buket

1 Mart 2012 Perşembe

Ümide Dair...

5. sınıf öğrencilerinin yazdıkları şiiirler beni çok etkiledi.
Pozitif olmalısın diye fısıldadı kulağıma mısralar…
Sizinle paylaşmak istedim.
Mavisiyle yaptım,
Gökyüzü oldu.
Beyazıyla yaptım,
Yıldız oldu.
Moruyla yaptım,
Elbise oldu.
Sen renk tonlarını bilir misin?
Kapalısı,açığı,aydınlığı,karanlığı…
Her renk başka yerde,
Onları sen kurtarabilirsin. (Hilal)
Sarısıyla güneş çizdim,
Isının diye.
Yeşiliyle bir ağaç çizdim,
Gölgesinde oturun diye.
Şimdi sıra pembede,
Hayalleri süslesin diye… (Ebrar)
Ümit dolu bir dünya diliyorum hepimiz için…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder