Telif Hakkı Hakkında...

Bloğumda görmüş olduğunuz ürünlerimin (ticari olmaması kaydıyla) kendiniz için benzerlerini yapabilirsiniz. Fotoğrafları ve yazıları izin alarak ve kaynak göstererek paylaşabilirsiniz.
Göstereceğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ederim.
Buket

17 Mart 2012 Cumartesi

Salıncaktaki Kuşum Kapı Süsü

Daha önce hazırladığım bahar dalı temalı çalışmamda Maisie-Moo Felt Creations 'tan esinlenmiştim.Kendisiyle iletişime geçtik.Samimi ve kibar bir hanım.Çok da hoş tasarımları var.Onu tanıdığıma çok memnun oldum.
Bu kapı süsünün tasarımı bana ait.
Kuşumuzu salıncak sefasında yakaladık ;))
Nasıl olmuş,yorumlarınızı bekliyorum :)

Kızlar için de aynı renkten hazırladım,diğer posta inş :)
Bir de anne ve yavru serçe salıncaktayken hazırlamayı planlıyorum.
Bakalım nasıl olacak :)

5 yorum: