Telif Hakkı Hakkında...

Bloğumda görmüş olduğunuz ürünlerimin (ticari olmaması kaydıyla) kendiniz için benzerlerini yapabilirsiniz. Fotoğrafları ve yazıları izin alarak ve kaynak göstererek paylaşabilirsiniz.
Göstereceğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ederim.
Buket

4 Ekim 2012 Perşembe

Tariflerim İçin Magnet Çalışmam :)

Merhaba,
Yazamadığım çok şey birikti yine...
Yeni evimize taşındık.Yaklaşık 20 gün oldu.
Hala yerleşemedim desem :)
Bir yandan mesai,bir yandan iş güç.Tabi paşamın dağınıklıklarını saymıyorum artık :)

Bu arada yine kendimi tutamayıp :) yeni şeyler üretmeye devam ediyorum.
Tariflerim için hazırladığım magneti çok sevdim.Tariflerimi üzerine yazdım bile:)
Mutfağa her girişimde gülümsememe sebep olan kareler geliyor :)



Buzdolabımızın yeni hali aşağıda :)
Arada canım sıkılınca yeni şeyler ekliyorum.


Bu arada rahatsızlığımla ilgili artık sipariş kabul edemiyorum.
Bu yıl mesai olarak ta öyle yoğunum ki fırsatım da olmuyor açıkçası.
Bu işi sırf sevdiğim için ve kendimi mutlu etmtk için yaptığımı ifade etmiştim.
Hala yapmayı çok seviyorum ama kendime dur demem gerekiyor :)
Vakit buldukça kendim için birşeyler hazırlıyorum (tabi yorulmadan).
Bunları seve seve paylaşacağım.Üretmek kadar yazmayı ve paylaşmayı da seviyorum  :)


Sağlıcakla kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder