Telif Hakkı Hakkında...

Bloğumda görmüş olduğunuz ürünlerimin (ticari olmaması kaydıyla) kendiniz için benzerlerini yapabilirsiniz. Fotoğrafları ve yazıları izin alarak ve kaynak göstererek paylaşabilirsiniz.
Göstereceğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ederim.
Buket

5 Eylül 2012 Çarşamba

Yeni Haberlerle Geldim :)

Selam:)

Çok kez oturup yazayım dedim ama elim varmadı nedense. Tedavi sürecim devam ediyor. Şükür eskiye nazaran çok daha iyiyim. Doktorumun ısrarla söylediği şey, iyi olmak istiyorsan kafana birşey takmayacaksın,kendini sıkmayacaksın. Bunu başarabilmek ve Allah'ın izniyle iyi olmak istiyorum. Tüm hastalarla beraber şifa istiyorum Yaradanımdan.

Son günlerde kafam öyle meşguldü ki (ev arama girişimlerimizden dolayı)bir yerlerde  birşeyler unutuyordum sürekli o kadar yani. Zihnim çok meşgul olunca elime bir şey alayım,akşama yemek yapayım gibi mevzularda bile güç bulamıyordum kendimde. Vücut yorgunluğu kadar beyin yorgunluğu da hırpalıyor insanı.Ne çok düşünüyoruz bazen.Bu kadar gerekli mi bilemiyorum...

Şükür bugün netleştirdik ev meselesini. Hakkımızda hayırlı olur inş.10 güne kadar da taşınmayı planlıyoruz nasipse. Şimdiye kadar sık ev değiştirmek zorunda kaldık.(tayin,işe yakınlık vs.) Oturduğum evleri sevdim, benimsedim,kendimden birşeyler katmaya çalıştım,ayrılırken üzüldüm.Ama şuan oturduğum ev konusunda o kadar doluyum ki...Hayırlısıyla taşınmak,bu mahalleden,mekandan uzaklaşmak istiyorum. İlk kez bir mekana  bu kadar sığamadığımı hissettim.İnşallah çok yıpranmadan ayrılmak istiyorum.

Yazılacak o kadar şey var ki, tatil boyunca yaşadıklarımızı hatırlıyorum da...

Minik kaşifimiz büyüyor şükür.İyice dillendi,her geçen gün bizi şaşırtıyor.
Tuvalet eğitimi girişimlerimiz devam ediyor.Net bir başarı elde edemedik malesef :(
Hayırlısı,vardır herşeyin bir zamanı diyorum. Şimdilik pek niyeti yok beyimizin. Kritik bir konu olduğu için ısrar ters tepebiliyor. Şimdi şarkılarla sevdirme,teklif edip sonucu ona bırakma aşamasındayız.

Daha sık yazmak istiyorummm,yazdıkça paylaştıkça rahatlıyorum çünkü. Kısa zamanda yeniden görüşmek dileğiyle blog :))

Sevgiyle,muhabbetle...

2 yorum:

  1. Yavaş yavaş düzene girmenize sevindim..İnşallah daha iyi olursunuz..Oğlunuzun tuvalet eğitiminde ise zamana bırakmanız çok iyi,çünki vakti saati gelmeyince ne kadar uğraşılırsa uğraşılsın sonuç alınamıyor..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil