Telif Hakkı Hakkında...

Bloğumda görmüş olduğunuz ürünlerimin (ticari olmaması kaydıyla) kendiniz için benzerlerini yapabilirsiniz. Fotoğrafları ve yazıları izin alarak ve kaynak göstererek paylaşabilirsiniz.
Göstereceğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ederim.
Buket

5 Şubat 2012 Pazar

Oğluşumun AAABASI Artık Plakalııı :)

Yoğun bir döneme başlamadan önce bitirmeliyim dedim oğluşumun arabasını.Veee dün gece babamızla plakamızı hazırladık.Oğlumun odasında yerini aldı :)
Kapı süsümüzü asınca,şükredecek ne kadar çok nimetimiz var dedim.Evlat ne tatlı,ne değerli bir nimet...Bir emanet...
Sayamayacağımız çoklukta,tadına doyamayacağımız güzellikte bütün nimetleri bize bahşeden Rabbimize şükürler olsun...

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş:) ellerinize sağlık oğlunuz da çok şanslı bence anne ve babası odasına asılacak bir süsün bile ne kadar üstüne düşüyor

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş isminin olması dahada mutlu etmiştir sevgiler ellerine emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir kapı süsü olmuş..Erkek çocukların bayılacağı garanti..Elinize sağlık..Blogumuda beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. çok orjinal bir ürün olmuş, benim de yeğenim bu arabanın hastası, doğumgününe böyle bir sürpriz hazırlayabilirim :)
    elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. çok sevimli olmuş ellerinize sağlık ben de ne yapsam diye düşünüyordum oğlumun kapısına hala bebekliğindeki kapı süsümüz asılı bu onun şıkşıkı aabası:)fikrinizi çalabilirim değil mi:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim,
    Oğlunuzun McQueen e taktığı isim çok hoşuma gitti.
    Ürünlerim ticari olmamsı kaydıyla kopyalabilir.

    YanıtlaSil