Telif Hakkı Hakkında...

Bloğumda görmüş olduğunuz ürünlerimin (ticari olmaması kaydıyla) kendiniz için benzerlerini yapabilirsiniz. Fotoğrafları ve yazıları izin alarak ve kaynak göstererek paylaşabilirsiniz.
Göstereceğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ederim.
Buket

3 Ocak 2012 Salı

Oğluşumun Aaabası :)


Hiç hesapta yokken eşim hadi yapalım dedi ve kolları sıvadık.Oğlumuzun araba sevdası için her aşamasını birlikte hazırladık.Veeee aaabamız huzurlarınızda :)
Çok keyif aldık hazırlarken.İbrahim Ethemin küçüklüğünü hatırladık,geçmişi yad ettik bolca.
Minik paşa hissetmiş gibi 3 kez uyandı ve yanımıza geldi.Her gelişi tam bir komediydi.Gözlerini açamıyor ama odanın  içine dalıyor :) (hiç gelmemişti şimdiye kadar uykudan kalkıp :)
Henüz bitmedi panomuz.Plaka bölümüne ismimizi de yazdık mı tamamdır :)
Hayırlı, sağlıklı,sevdiklerinle beraber musmutlu bir ömrün olsun inş minik yüreğim...

10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş.. :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, hayatımızın en baş figürü oldu bizim de,ellerinize sağlık,çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. Erkek anneleri için öyle Nil :)
    Beğenmene çok sevindim.
    Teşekkürler NoNo

    YanıtlaSil
  4. Benim oğlumda mekkuini çok seviyor. Becerikli anne olmak böyle güzel birşey işte tebrik ederimm

    YanıtlaSil
  5. Üretmeyi ve çocukların mutluluğuna şahit olmayı seviyorum.Güzel ifadeleriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık süpersiniz, oğluşum görse aynısından ister kesin :D Güzel günlerde kullansın yakışıklı :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler,ben de sizin ürünlerinizi başarılı buluyorum.Oğlunuza kocaman sevgilerimi yolluyorum :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Keceye bayiliyorum ya! Bende basladim keseyle ufak defek seyler yapiyorum! harika, cok seviyorum gercekten!

    Sevgilerimle,
    http://kucukseylerr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Cok guzel olmus ebazlarii sormadan edemicem.bende bir tane yapmaliyim oglusuma cok begendim

    YanıtlaSil
  10. Küçük şeyler ve taha's mama çok teşekkür ederim.
    Boyutu: eni 32 cm,boyu 35 cm.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil